close

柚木家具-創始人談柚木家具

以下為原文

 I have been traveling and living in Asia for the last 8 years. What fascinated me with Asia was the natural beauty that Asia has to offer. I fell in love with their people, art and culture and have made Taiwan my home now.

 When I first came to Taiwan I was amazed to see people throw away their furniture every New Year. I didn't understand why people would buy furniture and then get rid of their furniture soon afterwards. Why would people pay good money for furniture and then dispose of it? Obviously one would like to buy furniture that could last a lifetime and still be functional and beautiful after many years. That is where I realized that natural wood and especially teak was the answer.

 When my wife and I first started , we wanted to sell beautiful teak furniture that was different from the rest and affordable to the public. We strive to sell unique and different style furniture that will make your home feel like home. We would like to beautify your home and make it a place where you would like to come home to every day.

創始人談柚木家具Google翻譯版本

  過去8年我一直在亞洲旅行和生活。我迷上了亞洲,是亞洲所提供的自然美景。我愛上了他們的人,藝術和文化,並擁有了台灣現在的家。

  當我第一次來台灣,我很驚訝地看到人們每一個新年扔掉的家具。我不明白為什麼人們會買家具,然後擺脫他們得到不久的家具。人為什麼會付好錢,家具,然後處置它呢?顯然,一想,買家具,可能會持續一生,仍然是多年後的功能和美觀。這是我意識到,天然木材,尤其是柚木的答案。

  當我和妻子剛開始裝飾柚木家具,我們想賣美麗的柚木家具,這是從不同的國家所進口且一般民眾負擔得起的。我們極力爭取銷售獨特和不同風格的家具,會讓您像賓至如歸的感覺。我們想美化您的家,使每一個地方,您每天都想回家的。


柚木家具 品牌創始人小檔案

姓名:

中文名稱:

出生地:

興趣:

最愛:

 

本文引用網址:http://blog.udn.com/teakfurniture/6487441

arrow
arrow
    文章標籤
    柚木家具
    全站熱搜

    柚木家具 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()